3P Nedir?

3P, Branded Entertainment odaklı tam hizmet ajansıdır.

 Türkiye’nin ilk ürün ve marka yerleştirme ajansı olan 3P, 7. Yılında televizyon ve sinema sektörünün ekonomik kazanımlarının artmasını sağlarken, Türkiye’de Product Placement’ında kurumsallaşmasına öncülük etmiştir.

 17-18 Mayıs 2012 tarihinde Kadir Has Üniversitesinde Türkiye’de ilk defa ajansımızın düzenlediği, 1. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumunda Ürün Yerleştirme ile ilgili farkındalık yarattık ve sektörün ilgili tüm kişi ve kurumlarınınilk defa bir araya gelmelerini sağladık. Hollywood profesyonelleri ile sektör temsilcilerini buluşturduk.

17-18 Ocak 2014 tarihinde Maslak Sheraton’da gerçekleştirdiğimiz 2. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumunda ise RTÜK’ün Ürün Yerleştirme Mevzuatı gereğince birçok TV kanalının ceza aldığı ‘’1 Saatte 4 Marka Yerleştirme’’ sınırlamasının kaldırılmasını argümanlarımız ile savunarak, sınırlamadan serbestliğe geçmesini sağladık.

İlk defa Türkiye’de bir üniversitede Ürün Yerleştirmenin lisansta ders olmasını sağladık. Dersimiz 3. Yılını tamamladı. İstanbul Ticaret Üniversitesinde Ürün Yerleştirme 3 yıldır lisans öğreniminde seçmeli dersler arasındadır.

Ekonomi Bakanlığının teşvik sistemine Ürün Yerleştirmenin de girmesini sağladık.

Yurtdışında yayınlanan bir Türk dizisinde ilk Dijital Ürün Yerleştirmeyi gerçekleştirdik. OSN Kanalı ve Abu Dhabi TV ‘de Adını Feriha Koydum Dizisinde

Hizmet Alanlarımız:

Neden Ürün Yerleştirme Ajansına İhtiyaç Duyarız?

 Ürün Yerleştirme Ajansları ABD'de 1980lerden sonra kurulmaya başlandı. Uzaktan kumandanın ve reklam sağanağının etkisinden markasını ayrıştırmak ve hedef kitlesine mesajlarını ulaştırmak isteyen şirketler, Ürün Yerleştirme reklam türüne odaklanmaya başladı. Şirketlerin aldıkları olumlu geri bildirimlerle, Ürün Yerleştirme hızla tercih edilen reklam türü oldu. Ürün Yerleştirme'de etkinliğin odaklı çalışmalarla sağlandığı görüldü.  Ürün Yerleştirme ajanslarının sayısı 1990lardan sonra hızla arttı. Bugün ABD Ürün Yerleştirme ajansları Erma adlı birlikleri ve tam hizmet ajansı çalışma biçimleri ile  dünyanın önde gelen markalarına hizmet veriyorlar.

Markalar, ürünleri için en uygun yapıtı, senaryoyu, sahneyi ve karakteri seçecek, süreci baştan sonra yönetecek ve sorumluluk alacak profesyonel ekiplere ihtiyaç duyuyor. Şirketlerin, markaları için tüm süreci yönetecek yapılara ihtiyaçlarını ancak  'Ürün Yerleştirme' odaklı çalışan ajansların karşılayabildiği görüldü. Günümüzde ABD'den Avustralya'ya, Asya'dan Afrika'ya  markaların değerini bilen şirketlere Ürün Yerleştirme ajansları hizmet veriyor. 

Türkiye'de Ürün Yerleştirme ajansı ihtiyacını algılamak için ABD'deki gelişimi izlemek yeterlidir. 3P ; yerli yapıt izleme alışkanlığı yüksek olan ülkemizde markalarımız için en yüksek kalitede çözümler sunmak üzere yapılanmasını tamamladı. Aynı zamanda ulusal markalarımıza, uluslararası pazarlar için Ürün Yerleştirmeyi öneriyoruz. 

Ülkemizin uluslararası pazarda rekabet eden markaları için ABD, Asya, Avustralya,Körfez Arap Ülkeleri ve Avrupa'da da 'Ürün Yerleştirme' çözümleri sunuyoruz.

3P olarak, Türkiye'nin en önde gelen ajansı olurken; ulusal ve uluslararası markalarımıza değer katma misyonu ve dünyada global markaların tercihi olan bir ajans olma vizyonu ile hizmet vermekteyiz.